Tudor Galos

Tudor este de peste 15 ani în marketing management și de doi ani are propriul său cabinet de consultanță – Tudor Galos Consulting. Șase ani a fost director de marketing pe consumer la Microsoft, poziție din care a inițiat eforturile de social media ale companiei în România și a lansat tactici inovative precum social selling sau category management. A fost recompensat cu premiul „Top 100 Manageri tineri din România”, cu mențiune la Stevies Awards în 2010 pentru lansarea Windows 7 și a fost membru al Microsoft Gold Club Award.

La Tudor Galoș Consulting a implementat conceptul de „uberization of work” și lucrează cu top avocați și oameni de business coordonând peste 50 de proiecte de aliniere la cerințele GDPR prin intermediul „digital transformation”.

Este un speaker înnăscut și are peste o mie de prezentări livrate în 15 ani unor audiențe complexe fie de business, fie tehnice, atât în România cât și în străinătate. În Nov 2019 va vorbi la Big Data LDN în Londra despre top mituri GDPR în scenarii de Big Data.

Mentalitatea sa este de a genera profit clienților săi. Orice implementare de GDPR poate fi perfectă dar poate băga firma în faliment. Tudor se concentrează pe transformarea digitală identificând toate prelucrările de date cu caracter personal în cadrul firmei, eficientizându-le, automatizându-le și analizând orice impact asupra drepturilor persoanelor vizate. În ultimul pas se generează toată documentația aferentă proiectului – documentația fără analiza de impact făcută asupra tuturor prelucrărilor de date cu caracter personal este fix ca o rețetă medicală fără medicamente și fără diagnostic.

Tudor este autorul unui curs de Data Protection Officer acreditat de către Autoritatea Națională pentru Calificări, a livrat două cursuri online pe platforma Advisera de GDPR și de DPO cu peste 5000 de cursanți și este DPO certificat de către European Centre on Privacy and Cybersecurity din cadrul Maastricht University.

La Speed Consulting Tudor răspunde la întrebările legate de GDPR/ePrivacy, transformare digitală și social selling, dar și la alte întrebări legate de creșterea și eficientizarea unui business în România.